WIP Wednesday

Wednesday, November 4, 2009

Today I'm taking a break from knitting a new bag to make a few granny squares. Baahar is hosting a granny square blanket project for the Etsy European Street Team. She is asking for 7 cm squares in cotton yarn.

Aujourd’hui je mets de coté mon projet tricot pour faire quelques grannys. Baahar est la chef d’un projet couverture granny pour l’Etsy European Street Team. Elle rassemble des grannys de 7 cm fait en coton.

WIP Wednesday

My yarn is a bit thicker than hers, so my squares only have three rounds, but I'm loving these colors that I pulled from my stash. I've never made traditional granny squares before and I love how easy they are! I'll definitely come back to them in the future!

Ma laine est plus épaisse que la sienne, donc mes carrés n’ont que trois tours, mais j’aime bien ces couleurs que j’ai trouvé dans mes laines. Je n’avais jamais fait de grannys traditionnels et j’adore comme ils sont faciles à faire ! C’est sur que j’en referai d’autres plus tard !

0 comments: